Tuesday, March 6, 2012

USS 1 Day Trip With GIRLFriend

Assalammualaikum w.b.t

Salam Bersiaran... Sekian lama menyepi diri sekarang nak share sedikit Info berkenaan Universal Studio Singapore.. I dah 2 kali ke USS. Ok bagi yang rasa nak ke USS tanpa drive sendiri dan tak risau nak topup autopass atau malas nak fikir parking bila tiba di USS.. Uolls boleh beli tiket USS + Bas ke USS di Erwin travel.. yang terletak di danga bay johor.. deretan kedai berhampiran maxis center & tune hotel..

Harga tiket bawah RM200 bagi bas + tiket USS.. dalam around RM185 - RM199.. bas hanya ada 2 trip (kalau tak silap) jam 7.30am dan 10.30am.. tunggu bas di tune hotel & boleh park kereta di area Tune Hotel.. Passport jangan lupa bawa..

Ok seterusnya bas akan ikut laluan TUAS untuk ke S'pore. Bila time balik kena tunggu bas di tempat yang diturunkan.. Ok apa yang ada di USS.. Paling Best jangan lupa naik TRANSFORMERS THE RIDE.. AWESOME sungguh.. Ok layankan gambar-gambar yang di ambil semasa kami berkunjung di USS..

With ZIHA..


Shrek & Fiona BUKAN Parents kami.. ngeh..ngeh..ngeh..


Kungfu Panda Rasa nak terlelap je kami very comfort & safe..


Very gorgeous ketiga-tiga orang ini..


Amboi Kau Mr Charlie Chaplin dua-dua ko nak ya.. Jahat kau..


Jangan cekik Aku..Ambillah kawan ku itu..


Comot Muka Awak..


Sila Jealous wahai Encik Suami..


Transformers..


Kamilah Rokers.. Mereka pula adalah Monster...

2 comments:

  1. Mulan, Universal Studio S'pore mmg best.. Tunggu Legoland akhir tahun nie.. Annual Pass dah pun boleh beli.. check kat website legoland Malaysia.

    ReplyDelete