Tuesday, March 20, 2012

Anak Abang Saya..

Assalammualaikum w.b.t

Dalam keluarga.. saya mempunyai seorang abang dan dua orang adik perempuan.. Manakala dalam keluarga abang saya, dia ada 5 orang anak manakala anak yang tengah meninggal dalam kandungan.. so now ada 4 orang anak abang saya..

anak abang yang pertama..
Panggil Hakim.. tahun nie UPSR..





Hakim anak yang baik, mendengar kata, rajin solat dan rajin belajar.. Berharap jadi anak yang soleh dan bajik dalam pelajaran..



anak abang saya yang kedua
panggil Nazrul atau ju'ul



Nazrul agak nakal.. tp ikutkan abang hakim pun sama.. cuma nazrul suka kacau adiknya.. hopefully nazrul menjadi anak yang soleh, baik, berjaya dalam pelajaran dan kehidupan..





anak abang saya yang keempat.
panggil fiqa.. dia sorang yang gegurl..



Fiqa seorang budak yang talkative.. mulut macam makcik-makcik.. suka nasihat orang.. pandai sangat amik hati.. adakalanya pembodek.. berada di tadika dan sudah boleh membaca..





anak abang yang kelima adalah amirul hakimi..
panggil kimi.. sangat manja..



Amirul hakimi yang bermaksud ketua yang bijaksana.. sememangnya kimi sangat baik, tak banyak ragam, manja dengan all family members..






Lastly.. foto family tahun 2008 semasa bercuti di cameron highland..

No comments:

Post a Comment